zuzuo
Yeni doğum yaptım çok şükür birşeyim yok ama kilo alımına dikkat ettim çünkü vücudum çok elverişli benimde çatlağa açık tenliyim damarlarım dahi belli olur 🙄 Ama hamileliğimde akşam altıdan yediden sonra yemek yememeye çalıştım kilomu korudum sekiz kilo aldım karnımda çok gerilmedi kabak lifi kullandım banyoda ve vazelin sürdüm arada sana tavsiyem bunlar 😘