Merhaba canım anneler. Ben henüz 13+5 günlük gebeyim ama. Evdeki pantolonlarımin bel kısmı aşırı sıkıyor giyince rahatsız ediyor beni. Sizler ne tür şeyler giydiniz gebeliginiz sürecinde. Ben asla avmlerde bisey bulamıyorum güzel şeyler yok. Elbise alayım desem sonbahara girdik. Fikir yardımınıza ihtiyacım var. Birde İnternet üzerinden güvenilir alışveriş ettiğiniz sayfa var mi