Bankacianne48 Minikkkkkkk cihaz duruş sebebiyle yanlış olcebilir bn 37 de dogum yaptım 52 cm di. Muhtemelen sizinki yanlış ölçme belli ortalamalar vardır
Minikkkkkkk Bankacianne48 ama baya tecrübeli bir doktora gittim yanlış olduğunu düşünmüyorum ama inşallah yanlıştır inşallah haftasına uyumludur çünkü bana kisa geldi
Esma97- PurpleTail 37+1 de gittiğimde 3600 dedi doktor kilosuna ve iki hafta önde sorun olabilir dedi size herhangi bir şey dedi mi acaba doktor kilosu için boyu da 53 cm aslında ama karın çevresi bir hafta önde diye sorun olacak kilosu sanırım diyor
Bankacianne48 Minikkkkkkk her cihaz farklı oluyor bn iki farklı doktorda takipliyim biri 1700 gram dedi 4 gün sonra diğeri 1972 gram dedi boyunu hiç bilmiyorum çünkü duruşta dolayı doğru olcmez diye sormuyorum