Kızlar 3. Aydan beri sık sık vajinal enfeksiyon geçiriyorum kullanmadığım fitil krem kalmadı şu an 8 aylık hamileyim vagi-hex diye bir fitil kullandım ve travozol krem o bile bana mısın demedi hala sulu sarı akıntı ve ara ara gelen içimi yırtacak kadar kaşıntı hamilelikten mi kaynaklanıyor benim gibi olan var mı bir akıl verin