Mervewy1 Arkadaşlar bugün 38 haftalık olduk göğüs ucumu sıktığımda süt geliyor iki gündür bu normal mi doğumun habercisi mi basına gelen var mı bir yandan seviniyorum sütüm gelecek diye ama
Elsu26 Mervewy1 ilk gebeliğim tam emin değilim ama burda okuduğuma göre sıkmamak gerekirmiş bu kaç yazı da okumuştum doktorlardan hiç hamile olmayan kadınlarda hatta bazı erkeklerde bile olabiliyormuş ama asla sıkmayın diyorlar
aselnannesi Mervewy1 canim benim 24. Haftalarımda başladı şuan 36+5 haftaligim hala geliyor ama sıkmayın sıkmak doğumu tetikliyormus kendiliğinden geldiği sürece sknti yok
Hilal-95 Mervewy1 bende gelmıyor herkes den geliyor benm sütümü yok diyodum 29 haftamdayım sütyenimde beyaz pütürler oluyor bazen akıp kuruyo sanırım ıslaklık felan hissetmiyorum ben ama hiç dokunmuyorum rahme uyarı gönderiyor diye sadece yağlıyorum okdar