Mrv1007 Brisii ay çok şanslısınn 11 haftalığım hala devam ediyor 🥲 İlk trimesterin sonlarına doğru kesilmesi çok normalmiş, inşallh bir daha hiç gelmez de sonuna kadar rahat bir hamilelik geçirirsin 🙏🏼 darısı basıma ben de geçmesi için gün sayıyorum
bykarakan bazılarının ki hiç başlamaz benim gibi bazılarının bir süre sonra biter bazıları hiç bitmez tadını çıkar bence 😌😅
Brisii Mrv1007 Bende çok kötü yaşadım gece bile bulandığı oldu kustum Allah yardımcınız olsun tez zamanda geçsin sizinkide
Uyumsuzzz Ben hiç mide bulantısı yaşamadım sabahları oluyodu arada sırada herkeste olacak dıye bişey yok bence 🤷♀️