Deryaerbil Canlar , 23-24 haftada yaşadığınız sorunlar neler acaba ?? Ne gibi çözümler buldunuz ? Ağrılarınız oluyor mu ?? Göbüşler ne durumda ???
Alya33 Deryaerbil tabiki ağrıyor kasılma oluyor göbek büyüdüğü için ben direk lavaboya gidiyorum geçiyor ağrısı gaz ağrısıda oluyor mide falan hersey bebek ağrısı olmaya biliyor
bebegimizibekliyoruz1 Deryaerbil 23 deyim ben de gece en az iki üç kere tuvalete uyanıyorum hamile yastığı en yakın arkadaşım oldu oğluşum kıpır kıpır tek sorunum çarpıntı doktor kontrolünde sorucam onu da haftaya da tetanoz 2.dozu olucam biraz ayakta durunca belim ağrıyor
polyanne Deryaerbil bu hafta mide yanmam çok arttı ve aşırı büyük bir göbeğim yok ama eğilememeye başladım bir de gaz sancıları çok oluyo artık ağırlamaya başlıyoruz galiba 😂
Deryaerbil Bezelye_2 canımcım dün sağ kasık batma ve sancıdan dolayı nts ye bağladılar sancı çıkmadı normal sanırım benek büyüüyoe
Bezelye_2 Deryaerbil inşaalah öyledir yaa dünden beri ağır bi stresiö var. K. Bakmayın ama akıntı da 2 defadır çamaşırı kirletiyor