YelizSaygili Merhaba güzel anneler, ben 2018 de kızıma hamileyken kullanmıştım şuanda tekrardan hamileyim 🥰💕🥰 Bu güzel duyguları yeniden paylaşmak çok güzel olacak 💖
Yenigelin5206 YelizSaygili yaa çok guzel Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin kızınız tam kaç yaşında
2erkekannesiii YelizSaygili merhaba canım hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağınıza aldırsın bende 3 yıl önce oğluma hamile iken kullanmıştım şu an 13 hafta kızıma hamileyim
YelizSaygili Yenigelin5206 2 Yıl 8 Ay kızım 2buçuk diyorum işte 🥰 Teşekkür ederim inanın çok heyecanlıyım yeniden sanki ilk gebelik 😂
YelizSaygili 2erkekannesiii cinsiyeti ne zaman öğrendiniz acaba bende doktor gideceğim zaman 13 haftalık olacağım 🙂 kızımda da 13 haftalıkkken öğrenmiştim
2erkekannesiii YelizSaygili oğlum da 16 haftaya kadar bekleyip söylememişti bunda söyledi beklemiyordum açıkçası tahmin yapacağını kesin olmamakla birlikte kıza benziyor dedi diğer ay tekrar çağırdı o zaman kesinleşir