Cigdembakar 22 haftalıkken yoğun kanamayla hastnye gittm plesanta aşağıda denildi ozamndan beri pembe baznde kahverngi leke şeklinde kanamm oluyo şuan 24 haftalğm sizce araçla bir saatlik yola gitsem sorun olurmu iki haftadr evden çıkmıyorm korkuyorm biraz
shdemir Cigdembakar Canım ayni şeyi bende yaşadım 2 bucuk 3 haftaya yakın progestan ictim haftada 1 igne vuruldum yani toplam 3 tane. Sonra doktora gittim ve yukari cıkmıs benimde kanamalarım zamanla kahverengi lekeye dönüstü simdi cok az arada kahverengi geliyo yine. İnsallah düzelir en yakın zamanda hic moralini bozma
shdemir Cigdembakar Yani sorun olmaz. Ben yurt dısına cıkıcam doktorum izin verdi bi saatlik yol seni etkilemez sanmıyorum. Yattıkca daha kötü oluyor insan dikkat et tabi ama dolaş yinede