Ozlmoztrk Kızlar destekleriniz için çook teşekkür ederim rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı🙏🏻🙏🏻 Dr gittim kanamam olmadığını sadece lekelenme olduğunu söyledi progestan fitil verdi. Çok şükür bebeğim de gayet iyi🙏🏻🙏🏻