Hbeyzab1 böyle doktorların olmasına şaşırıyorum nasıl bu şekilde boş yere hamile bir kadını üzebiliyorlar yani bu tıpta zaten 12.haftaya kadar duyulabilmesi normaldir kimisi erken duyar kimisi geç kesinlikle üzülmeyin allahın izniyle hiçbirşey yoktur duyarsınız ve bir doktora sabit kalmayın derim mutlaka birkaç doktora görünün