2 gün önce suyum geldi erken doğum yaptım, normalde 11 Eylül de sezaryan günüm vardı falat 2 Eylül gecesi suyum geldi doğum yaptım, 36+6 haftada doğdu 2630 gr, dün kontrole götürdüm bebeğimi sarılığı yüksek çıktı 14 çıktı yatış yaptılar gece boyunca ışın tedavisi aldı fakat gece çok ağladığı için dayanamadım 3 de yanıma aldım sabah tahlil yapıldı ve 10 a düşmüş taburcu edildik, Pazartesi tekrardan kontrole gidicez. İlk bebeğim o yüzden çok korkuyorum sizde atlatabilir mi yada kolay ve hızlı atlatması için ekstra ne yapabilirim