Buyuyoruzannecim1 Kizlaaar hadi beni güzel filmlerle boğun bebeden sonra izliyemem son günlerimin tadini cikartiyim
nisaninannesi2 Buyuyoruzannecim1 Canım la case de papel in 5. sezonu geldi☺️ Onun dışında en sevdiklerim: Valeria Vis a vis The bold type Blacklist Orphan black How to get away with murder
nisaninannesi2 Buyuyoruzannecim1 Sen film demişsin ben dizi yazmışım👀 neyse yazdıklarım güzel diziler🙈
Tazebirannee Buyuyoruzannecim1 ilk önceliğim kesinlikte The rain 👍🏼 Sonra The gueens gambit, Fatma, Atiye eeen beğendiklerim bunlar bir de La casa de papel var tabi 😄😄 hepsi dizi oldu ama film olarak Bird box filmi de çok güzel
YuvarlanamayanPandaa Tazebirannee ayy the raindeyim son sezon son iki bölüm kaldı bitmesin istemiyorum devam etsin ya dayanamm 😂😂
211212g AselMavi ben daha izlemedim eşimi bekliyorum hafta sonu birlikte izleriz diye merak içindeyim
Busra37 Buyuyoruzannecim1 dizi olarak prison break çok iyi. Filmde the platform ve bird box aklımdakiler
Alya33 Buyuyoruzannecim1 Ertuğrul diriliş muhteşem ama izler misin bilmiyorum doğurana kadar anca biter 🦋😁