Merhabalar,
İkinci çocuğuma 16 haftalık hamileyim. İlk doğumum isteğe bağlı sezaryendi. Normal doğumdan korkmuştum🙁 İkinciyi normal doğurmak istiyorum. Aradan tam 8 yıl geçmiş olacak doğum zamanı. Şuanda gittiğim doktor ssvd yaparız ama yok şöyle riski var yok eğitim almadan olmaz gibi şeyler söyledi. Eşimi de korkuttu. İzmir’de ssvd yapan anneler, tecrübelerinizi paylaşır mısınız🙏 Hangi hastanede oldu, nasıl oldu, doktor kimdi🙏