Busraesk Bugun yemekten sonra aşırı çarpıntım oldu aynı zamanda panik atagım var hamilelik için ayşar önce ilaçlarımı bıraktım cok korluyorum suan
Hayal_et07 Busraesk ilaçlarınızı bıraktığınız içim hamilelikte hormonların değişimiyle yaşamış olabilirsiniz kendinizi sakin tutmaya çalışın devam ederse doktora görünün bence. Benim de ilk haftalar ağlama krizlerim oluyordu sonraları toparladım 😊
Fatmabulutt Busraesk doktora sordum benimde çarpıntım oluyo diye normal dedi ama istersen de kardiyolojiye gidebilirsin dedi ilk aylarda normalmiş gebelikten kaynaklı kalp daha çok çalişirmiş