Aley01 Hadi kızlar sohbet edelim 🙈 ben cinsiyet öğrenmek için sabırsızlanıyorum 💕 tabii ki öncellikle sağlıklı olmasından yanayız ama insan çok merak ediyor 🙈
nisaninannesi2 Aley01 16 haftalık oldu, cinsiyete 12 de yüzde 80 erkek dedi, 14 te yüzde 100 erkek dedi gösterdi değişmez artık dedi☺️Bir kızım var, bir de oğlum olacak mutluyum. Hamilelikte şuan iyi gidiyor şükür🙏 Senin kaç haftalık🌺
Aley01 nisaninannesi2 ayyy çok şükür maşallah hep güzel geçer inşallah ❤️ Rabbim oğlunuda sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️ ben 13.haftadayiim doktor şuan göstermiyor dedi 🙈 14ünde kontrolüm var belki o zaman gösterir 🙈❤️
nisaninannesi2 Aley01 Aminn inşallah, hepimize sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏🙏 Gitmeden tatlı yerseniz belki hareketlenir gösterir cinsiyetini ☺️