Kızlar gece çene ağrısıyla uyandım yirmilik dişim mi çıkıyor anlayamadım ondan şüpheleniyorum o tarafta biraz şişlik ve hala agri acı var . Parol içmiştim sabahtan iyi olmuştum şuan bi üşüme geldi isinamiyorm 18haftalikda gebeyim doktora gitsem bişey yapabilir mi bilmiyorum kadın doğumun izni olması lzm normalde ama dişlerimi yaptırmıştım bi işlem uygulancani sanmıyorum. Antibiyotik verirse korkularım var içip içmemek de çok çaresiz kaldım lütfen bi akıl verin