Mayıs ayında bebek keseden gelismediginden kürtaj oldum şimdi yine hamileyim ama dün 6+1 iken kontrole gittim kese büyümüş yine bebek pek görünmedi alttan bakildigi halde 3.2 mm bisey var kesede. Doktor haftaya yine bakalım dedi belki de geç döllenme olmuştur diye. Sizce buyur mu yoksa boş gebelik mi bu da ?