Merhaba
Beş hafta önce düşük sebebiyle kürtaj oldum. Bir ay sonra da regli oldum. Dün rahim filmi çektirdim. Sağ tüp tıkalıydı onu açıldı fakat yapışıklık var dedi.
Doktorum da kürtaj sonrası yapışıklık olabiliyor hemen histeroskopi yapmayalım bu ay korunun önümüzdeki ay tekrar film çektirirsin eğer düzelmemişse yaparız dedi. Bu şekilde zamanla düzelme oluyor mu? Düzelme olasılığı çok düşükse boşuna mı bir ay daha bekliyorum diye biraz aklıma takıldı😕 Yardımlarınızı rica ederim.