ZumrutHanim Ikizim bebeklerin biri soldan sivrilesiyor digeri sagdan o an kasilma geliyor nstde de sanci cikiyor bazen de ikisi birden solda toplaniyor ozellille sola dogru yattigimda ikiz olup bunlari yasayan varmi @gazetecianne
isimsiz1i ZumrutHanim yaşıyorum malesef 34+5 oldum doktora söylersen ntsye bağlıcak sancın var dicek sana progestan ve adalat crono vericek kasılmalar kesilmesi için benim öyle oldu şimdi öyle çok kasılmıyor günde 10 15 kere kasılırdı sem sert olurdu
gazetecianne ZumrutHanim ben yaşıyorum da doktor normal dedi beni nstye sokmadı hareket edecekler bu hafta dedi ayakta durma fazla yürüme dedi bir de
Bebisininannesi1202 ZumrutHanim bende aynı şeyleri yaşıyorum 33+0 dayız canımı acıtıyolar ikisi birlikte sertleşiyor doktorum normal dedi bugün nstye girdim sancım yoktu
ZumrutHanim isimsiz1i hangi haftada basladi? bu hafta 3kere baglandim gun icinde yasadiklarim nstde yakalanamiyor adalat zaten iciyorum ama ona ragmen var
isimsiz1i ZumrutHanim bana doktor ikiye bölerek yut dedi günde 4 kez vallah arada sertleşiyor ama önceki gibi değil 29 da başladı sanırm yada 28
ZumrutHanim gazetecianne resim ekleyemiyorum sol yanimda kocaman sivri bi tumsek sag bogrum cokuyor iceri cok canim yaniyor
ZumrutHanim Bebisininannesi1202 sol sivri kocaman bi tumsek çıkıntısı o an sag taraf çöküyor iceri esim karnimi gorunce bismillah cekiyor korkuyor cok eskiden bu kdr sık degildi ve gozlemliyorum doktora gidip geldigimden beri feciyim. bi de antibiyotik ve fitile basladigimdan beri
gazetecianne ZumrutHanim bizimde sağdaki yapıyor çok canımı acıtıyor aynı durumu doktora söyledim normal dedi valla . Bugün yine 5-6 kez olmuştır
ZumrutHanim gazetecianne aynen 8 kere oldu benim de bugun nst cekilirken sordum hemsireye rahim kasilmasina bebekler toplanarak tepki veriyo dedi valla herkes bisey diyor. bi doktor o bebek hareketi kasilma tum karnin birden sertlesip gevsemedi diyor obur doktor onlar erken dogum belirtisi diyor oburu ayri hemsiresi ayri hastaneye gidip gelince daha cok hasta oluyorum daha cok kasiliyorum gazetecianne
gazetecianne ZumrutHanim aynen öyle doktor öyle deyince ben de saldım artık psikolojik olarak düşünmeyince daha az olmaya başladı sende düşünme
fg123 Benim 23 haftalık, hareketlerini hissettiğimden beri dediğiniz gibi bir yerde toplanma oluyor doktora söylediğimde normal demişti tekrar sorma ihtiyacı duymadım