Arkadaşlar merhabalar
ben doktoruma giderken bişey götürmek istiyorum, pasta kurabiye çikolata vs sizce ne götürsem hoş olur elim boş gitmek istemiyorum çünkü çok ilgilineyor yani çok memnunum kendisinden.
Ufak bi şey olsun hatır olsun diyorum sizce ne olabilir