Benim iki düşüğüm oldu şimdi 3. Hamileyim doktorum tedbir amaçlı hem rahim ağzına dikiş atıldı hem progestan kullanıyorum ve de hafta da bı sefer pruloton iğne vuruluyorum çok şükür hamilelegimin başından beri ne kanamam oldu ne lekelenme İnşallah sizin ki de geçer ve doktorunuza bu iğneyi soylebilirsiz uygun görürse size de yazarlar