Seraykrblt ebru05 inmiş gibi fakat benimde yaklaşık böyle duruyor başından beri 26+2 haftalığım bi sakıncası var mı ki
ebru05 Seraykrblt benimde başından beri böyleydi , sonra yukarı doğru çıkmıştı , şimdide son haftam tekrar indi🤷🏼♀️