Ogretmenim7 Anne karnındaki bebeğin hıçkırığını duyabılırmıyız? Bebeğim tekmelerken bir yandan vikir vikir bir ses geldi su sesi gibi desem değil değişik o nedir acaba 2 ayımız var doguma
ozge_sblr Ogretmenim7 canım hıçkırığını sadece hissedersin kalp atışı gibi sabit bir noktadan gelir ama benim son ayım hiç ses felan duymadım. Senin duyduğun midendeki sudur. Bebek mideye baskı yaptığı için çok su içince ses gelebiliyor mideden
Kubraerturkke Ogretmenim7 hıçkırık en az birkaç dakika sürüyor kalp atışı gibi ama damardan gelmiyor farkı anlaşılıyor. Ben gebeliğimde çok hissettim özellikle 7.aydan sonra, bazen 5 6 dk sürüyordu ve stres oluyodum ama bebeğin hıçkırması sağlıklı birşeymiş.
honeyland bahtnurr1 ya o kalp atımı sesi gibi olan hıçkırıkmı acaba karnım hareket etmiyor sadece elimi koyunca karnıma kalp atımı gibi pıt pıt pıt baya uzun elimde hissediyorum o seyirmeyi
Aag06 Yok ay sanmam su sesi duyulmaz o midendeki suyun sesi olabilir yada karbin guruldamistir,hele hickirik duyulmaz sadece pit pit duzenli harejet hissedersin
Kubraerturkke honeyland evet biraz uzun sürüyor ama normal zamanda olan o damaratışından çok daha şiddetli 😊
Timur Duyuluyor pıt pıt diye yaklaşık 4 5 dkka sürüyor son haftalarımdayim daha çok olmaya başladı hıçkırık tutuo ama biyandan hıçkırık tutması iyi diye. Biliyorum 🤩🤩🤗
Bebi1307 Şu an 26 haftalık hamileyim. Hıckırığı anlayabiliyorsunur. Tekme desen degil böyle düzenli aralıklarla pıt pıt ediyor karnınız. O şekilde anlıyorsunuz bu aralar bebeğim çok hıçkrıyor bana sinir geldi göbegim hop hop devamlı 🤭😀