Yenigelin543 Kızlar 38+1 olduk bugün ilk defa belim ağrıyor çok şiddetli değil ama agridigini hissediyorum şimdiye kadar arada regl ağrım olurdu sizce bu regl ağrısı doğum yaklaştığı için mi oluyor