Iyi geceler hanımlar eşim ile son ilişkiye girme tarihimiz 15 eylül idi ben 22 eylül de kan da gebelik olduğunu öğrendim 2 hafta sonra da kese ve kalo atışını duyarak 62 gün olduğunu öğrendik. Merakım şu yönde ben hangi ayda hamile kaldım? Eylül öncesi mi yoksa soj adet tarihim olan ağustos ayında mi yani 15 eylülde normalde benim adet olamam gerekirdi. Bilgisi olan varsa aydınlatmasını rica ederim.