Elifveoglu Haftadayim öğretmen olduğum için zorunlu aşı olacağım sizler hangisini oldunuz etkileri ne oldu sıkıntı yaşadınız mı?
Lavin00 Elifveoglu Ben biontech oldum canım 18 haftalıkken. Bende hiçbir yan etkisi olmadı kol ağrısıni bile ilk gün sadece dokununca hissettim. İkinci dozda da aynı şekilde hiçbir sorun olmadı