Oğlumuz olacak ben kuzey ıstıyorum esım ılk babasının ısmını koyalım dedı sonra vazgeçti sımdıde sen koy ama kuzey olmasın dıyor ama ben oğluma hep kuzey dıye seslendim aylardır ve başka ısım dıkkatımı cekmıyır doğuma 20 gün kaldı napcam bılmıyorım ısım bulamıyorum