kelestugce ilk dogumumda doğumdan yaklaşık 24 saat sonra göğüs ucum yara oldu. Hemşireyim üç yıl emzirme egitimi verdim,tutma veya pozisyon dolayısıyla yara olur genelde ama ben bir yanlışlık yaptığımi düşünmüyorum ırsi olabiliyor bazen annemin de hep böyle olmus. Benimki 40 gün iyileşmedi bir sürü bitkisel krem eczaneden aldığım krem doktorun yazdigi krem kullandim ama hiçbirsey fayda.etmedi ben 40 gün boyunca elektrikli pompa ile sagdim biberona alismasin diye enjektörle icirdim 25.gunden itibaren ara ara plastik göğüs ucu ile emzirdim sizde plastik göğüs ucu alıp onunla deneyebilirsiniz