Mas0105 İstanbul’da devlette rahim filmi çektiren var mi arkadaşlar? Maddiyatım şu an Özele yetmez ya da özelde düşük fiyata çekenler de yorum yaparsa çok sevinirim😍 Istanbul Avrupa Yakasında özellikle
Mas0105 Mas0105 bir de acaba adet bittikten kaç gün sonra çekiliyor. Devlet direkt çekiyor mu isteğe göre. İki çatlatma iğnesi tedavisindan de sonuç alamadım
Zeynepp_altun Mas0105 bende düşük yaptım 4 ay önce adetin ilk günü Bakırköy de isim yazdırmak gerekiyormuş bende geç kaldım mecbur Şişli de çektireceğim
Mas0105 Zeynepp_altun gidip isim mi yazdirmam lazım? Devlet mi özel mi ? Tam olarak neresinde ? Ay heyecanlandim yakınım Bakırköy’e
Zeynepp_altun Mas0105 Sadri konuk araştırma adetin ilk günü gitmen gerekiyor dediler ben 4. Günündeydim bana nasip olmadı olsaydı giderdim bende dilerim senin olur 🙏
Zeynepp_altun Mas0105 isim yazdırılıyor denildi dün açtığım postta. İnşAllah size faydası olur Arayın isterseniz veya yakınsa sormaya gidebilirsiniz geç olmadan