Duygucesur Ben hep korkuyordum kilo olduğu için son ana kadar istemedim direndim ama bebeğim sıkıntıya girdi 18 saattor gelmeyince çok şükür korktuğum gibi olmadı ben acil genel sezeryanla doğum yapmak durumunda kaldım .ilk kalkışta dikislerimde yanma hissi oldu direkt karşıya bakarak küçük küçük nefes alıp vererek kalktım sonraki kalkislar zaten daha kolay oldu.simdi ki doğumum spinal olcak bunu hiç yasamadigim için bundan da endişe duyuyorum 😁 sonuçta insan bilmediği yaşamadığı herşeyden tedirgin olur yaşayıp gorcez inşallah bunda da kolay ayaklanırim. Birde nasıl girersen öyle çıkarsın dedikleri doğru. Pozitif girelim pozitif çıkalım😊