Benim bildiğim kalçadan iğnede vermesi lazım 10haftamda kanamam oldu iğne yazdı bana doktorum sonrasında hemen geçti zaten kesenin etrafında kan birikmiş dedi iğneyle geçti progestan fitil kullanıyodum vajinadan onuda kesti 1 hafta kullanma dedi rahimi uyarmayalım demişti ben alttan attığım için fitili sonra kanamam geçince fitile devam ettim çok şükür 26 haftalık oldum bence doktorunu değiştir hiç bişi vermemesi anormal yani neyi bekliyoki 10gün sonra gel demiş