Perşembe günü doğum yptim güzel kizimla kavuştum . Ama nefes çok hızlı alıp veriyodi cuma sabahı doktor geldi hava taktılar daha sonrada yoğun bakıma almamız gerkiyo muayenesini yapalm haber verelim dediler daha sonra haber geldi yoğun bakım yatış yapilmasi için kızımda enfeksiyon çıktı ve kalp ritmi çok yüksek kızım şuan yoğun bakımda kaç gün kalacağı belli değil evime geldim ama elim boş lütfen bizim için dua edin kızımın ismi Asel liya Allah rizasi için sizden dua istiyorumm 😕