miracinannesi1 36+5 im sabah 10 da kalktım kalktığımdan beri nerdeyse hiç hareketi yok 1-2 defa çok çok hafif hissettim ama ondan bile şüphelendim acaba bana mı öyle geldi diye bu kadar az olması normal mi sizce
Aag06 miracinannesi1 kasilma yoksa normal degil o haftalar hareketleri cokca hissedersin sen bi soguk su ic yada visne meyvesuyu varsa tatli biseylee ye sola uzan sirt ustu uzan bekle eger yarim saat hareket yoksa bi gozuk doktora yinede icin rahat etsin uyuyor olabilir
Aag06 miracinannesi1 haber veeer bisey yoktur hayirlisiyla uyuyor olabilir dedigim gibi bazen bende suphelenirdim karnima hafif hafif sagdan soldan bastirirdim o zamanda bir sure sonra hareketleniyor uyuyorlar galiba
miracinannesi1 Aag06 Arada bir iki hareketini hissediyorum daha sakin hareket ediyor ama ediyor çok şükür 💖💖
miracinannesi1 Aag06 inşallah bide bu ara yordun kendimi ondan olabilir evin içinde hiç yerinde duramayan biriyim 🤣
Aag06 miracinannesi1 ay bende oyleydim yaaa ama benim bebede yerinde durmuyordu dogdu ayni eller kollar fikir fikir bakalim seninkide sana benzer belki yeerinde durmaz😀