Kızlar merhaba ilk değerim 30 ağustosta 13, 1 eylülde 49, bugün yani 4 eylülde 133 doktor ultrasonda rahmin temiz ve kalınlaşmış yumurtalıklarında güzel bi problem yok dedi. Ptesi tekrar çağırdı progeston değerine bakmak için. Değer artışları için normal dedi bi sorun yoktur değil mi ilk hamileliğim yerleşmiştir herhalde