Uyumsuzzz vücudunuz kendini doğuma hazırlıyor. Bende 34+1deyim. Dün aynı regl ağrım oluyor diye doktoruma sordum. Çok iyi bir şey kızım bırak olsun, olması lazım takma kafana dedi. Endişelenmeyin yani yalancı sancılarda regl ağrısına benzermiş. Bel ağrısıda hem yük artık belimize bindiği için hem de çatımız genişlediğinden bu haftada artarmış