Hatice44
Yok canım zayıf değil bende eşimde iriyiz bi hafta önde görünüyo senin bebişinin kilosu gayet iyi benim arkadaşım 38. Haftasında doğum yaptığında bebeği 2.500 dü. Senin bebişin kesin 3ü bulur oda yeterli zaten. Sağlıklı olsun kilonun pek önemi yok hemen topalıyolar zaten emdikçe