Selam kizlar 10+5 gunluk gebeyim. Üç gun once kanamam olmustu kan uyusmazligida vardi ignesini vuruldum suanlik sikintim yok. Bugun kontrolum vardi gebelik kisti normalde 12. Haftada kuculmesi gerekiyormus benim 10. Haftada küçülmeye basladigindan kanamaya neden oldugunu soyledi doktor. Benim gibi olan var mi ? İki hafta evde dinlenmem gerektiğini soyledi doktor.