Merhaba anneler . Dün doktor kontrolüm vardı . 2′li ve ayrıntı ultrason herşey normal Fakat doktorum dün beyinde sıvı var dedi (6,88 mm). Çok önemli değil bir sonraki kontrolde tekrar bakarız dedi ve çok rahattı . Ben ise sürekli ağlıyorum. Erkek bebeklerde görülme sıklığı daha fazlaymış . Bu durumu yaşayan arkadaşlar var ise yazabilir mi ? Çok memnun olurum
🙏🙏