Merhabalar öncelikle bir konu hakkında bilgi almak istiyorum Ağustos’un 24 ünde kan testinde 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim doktor alttan muayene ile gördü bebişi ve birdaha ki sefere Eylül 21 de gel 2li test yapacağız dedi bebeğimin kalp atışını ultrason görüntüsünü görmedim tekrar gitmeli miyim beklemeli miyim acaba 😣