Ozlem2206 ikili taramada bana erkek olabilir dedi sonuçlar için 14 haftada gittim gözün aydın erkek bebek geliyor dedi gösterse bile bazen doktorlar emin olmadan söylemek istemiyorlar bende emin olmadan söylemelerini tercih etmiyorum tahmin bile olsa yanıltıcı olabiliyor sonra kızını oğlum oğlunı kızım diye sevebiliuorsun