SerhanYamurBarut Kızlar pazartesi 39+0 da sezeryanla doğumum oldu bin şükür biraz ağrım var daha sonra yazıcam hikayemi darısı sizlerin başına inşallah sağsalim 🙏😘
Cnnhls SerhanYamurBarut Hamdolsun çok şükür canım hikayeni çok merak ediyoruz sağlıkla büyüsün ay parçan insAllah çok şükür atlattım kavuştun darısı bizim başımıza 💕