Kizlar 40+3 haftaligim bulundugum yer tansiyon yuksekligi sebebiyle buraya sevk etti beni buraya geldim ama normal tansiyonun dediler yinede yatis verdiler acilmam yok sancimda ara sira geceleri cikiyo sonra gidiyo bu hastane kaca kadar bekletir suni ve ya sezeryan icin bilgisi olan varmi burda dogum yapmis olan bilen