EsrSvm Kızlar Merhaba, Ağustos ayında yaptırmış olduğum aşılama negatif oldu.Ara vermeden 2. Tedaviye başlıyoruz.Bugün tekrar gonal f kullanmaya başlıyorum.Bu ay benim gibi aşılama olacak olan var mı ?
Ayseee4238 EsrSvm hayırlısı olsun ins hakkınızda Rabbim maddi manevi zorlamadan hayırlısıyla sağlıkla nasip eder ins bı an önce🤲 benim bebeğimde aşılama ile oldu.
Mizgin2020 EsrSvm bu kez umut fazla bağlama canım ne kadar umut baglarsak o kadar fazla üzülüyoruz. Dilerim inşallah son tedavin olur tüp bebeğe hiç gerek kalmaz .
EsrSvm Ayseee4238 Amin canım benim Allah razı olsun ❤️ Tüp bebekten önce ki son çıkış bakalım inşaallah nasip olur bize de 🤲🏻
EsrSvm Mizgin2020 Yok kuzum sebepsiz olduğu için aşılama da şans daha da düşüyormuş zaten.Sırf rapor için yaptırıyoruz biz de 🌺