metehaninannesiii evet canım normal yaptım ☺️ aslında bekleyecektk daha ama suyum sızıntı şeklinde gelmeye başlamıştı doktor bebek enfeksiyon kapar diye suni sancıyla başlatalım dedi, eğer ki 49 dakika kadar daha bekleseydi kızım sezaryene alınacaktım 20 saat gibi bi süre suni sancı aldım da 😂