Nogay 5+3 günlük gebeyim dün doktor keseyi göremedi ama rahimde kalınlaşma başlamış haftaya tekrar gel dedi beta hormon değerim 1341 çıktı sizce normal mi bir sıkıntı var mıdır?
Mrv1007 Nogay beta 1500 üzerine çıkınca vajinsl ultrasonla görünebiliyor kese, sizin beta daha o seviyeye gelmediği için görünmemiştir 💜 haftaya normal ultrasonla bile görürsünüz hayırlısıyla 🙏🏼💜