Herkese merhaba acaba 2 doğumunu devletde yapan varmı ? Benim ilk kızımda zorunlu olarak sezeryan olmuştu özel hastane de ve ben bu sefer devlet de yapmak istiyorum ama acaba 2 doğumdadamı normal doğuma zorluyorlar yoksa sezeryan günümü veriyorlar teşekkürler …