Kaderdmr maddi açıdan tabi ki devlet hastaneleri daha avantajlı, ama ben özel hastanede yapmak istiyorum kısmetse. Doktorumla enerjimiz çok tuttu, çok güveniyorum ona. O doğum anında doktorumu gördüğümde sanki ailemden birini görmüş gibi samimi bir enerji alıp rahatlayacağıma eminim. Ve hastanem evimin hemen yanında, o nedenle özel hastane tercihim. Ama ablam devlet hastanesinde doğurdu iki çocuğunu da, çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadı. Hastane devlet de olsa özel de olsa inşallah çok sıkıntısız, sağlıkla gerçekleşir doğumunuz 💜🤲🏼