Um07 gözün aydın canım ❤️❤️ Ne güzel pozitif anlatmışsın :) bize moral oldun 🙏 benimde nstde sancılarım çıkıyor ama hala suyum nişanım gelmedi erken gelecek diye korkuyordum ama seninde yazdıklarından sonra pek korkum kalmadı :) ultrasonda çıkanla aynı mıydı kilosu doğduğunda canım çok farklar olabiliyormuş o yüzden merak ettim 🙏