Ayum21 Hanımlar 6+3 gebeyim salı günü doktor kontrolüm var 6+6 oluyor ilk kontrolum gittiğimde kalbini duyabilmem mümkün mü ?
Cicekengiz Ayum21 bende 6+3 te kontrole gittim dün kalp atışını gördüm ama dinleyemedik 10 gün sonra bir daha dinlemek için gidicem yani ultrasonda attığını görebilirsin ama duymayabilirsin şuan için
Nur6102 Ben 7 haftalıkken gitmiştim sat a göre ama ultrasonda 6+2 çıktı kalp atışını o zaman duydum yani, ama şimdi sat ile aynı haftada ilerliyoruz canım niye öyle bi hafta geri çıktı bilmiyorum inşallah sende duyarsın 🥰
Aysen3434 Mikmikbuk karindan.. ama pardon 6 hafta 6 gunmus ilk duydugumda.bide benim gec dollenme olmus 8 gun. Yani ben gittim 8 hafftaligim saniyordum dr 6+6 olarak guncelledi ve son adet tarihimi degistirdi. Suan son adet tarihimi dr un ilk zaman ki soyledigine gore soyluyorum. Yani 6+6 da duymusum. 5+3 iken de kese gormustum karindan ama dr kesen kucuk fln demisti korkmustum megwr gec dollenme olmus diye kucukmus
mor_menekse1 Mikmikbuk yok karnımdan duydum cok küçük daha seninki vajina ultrason önermiyorum şahsen az sabretsek duyarız zaten 7,8 haftada duyan var merak etme canım benim